שאלות ותשובות

האם יש חנות שאוכל להגיע אליה?

כן, יש חנות סטודיו ברמת גן ובה נמצאים כל הפריטים הנמכרים באתר. ניתן להגיע בתאום מראש בטלפון- 0522-444067
אני רוצה לקבל עוד מידע על מוצרים או משלוח, יש עם מי לדבר?
בהחלט כן. נשמח לייעץ ולענות על כל שאלה. אפשר לשלוח לנו מייל או לדבר איתנו בטלפון.
כתובת המייל שלנו  studiotali16@gmail.com
טלפון: 0522-444067, בימים א – ה, בין השעות 8:00 – 19:00 וביום ו עד השעה 13:00.

 

האם הקניה באתר מאובטחת?
בהחלט כן. אנחנו משתמשים בשרותי הסליקה שלPayPal , עמוד הרכישה מאובטח בסטנדרטים הגבוהים ביותר ופרטי האשראי לא נשמרים במערכת.

 

איך ניתן לשלם באתר?
– PayPal ניתן לשלם ישירות דרך האתר, בהזמנה טלפונית- באמצעות כרטיס אשראי, צ’ק או העברה בנקאית, או במזומן בעת איסוף עצמי.

אינך צריך/ה להיות בעל חשבון PayPal כדי לבצע רכישה, מילוי הטופס בקניה ראשונה מספיק.

 

איך נשלחים המוצרים?
לאחר השלמת תהליך הרכישה והקליטה במערכת ולאחר שאושרה ע”י חברת כרטיסי האשראי, החבילה תישלח לכתובת שרשמת למשלוח.

 

מדיניות משלוחים
המוצרים נשלחים באמצעות דואר ישראל. במידה והחבילה הגיעה לסניף הדואר ולא ישירות לבית הלקוח, באחריותו של מקבל החבילה לאסוף אותה.
במידה והמוצר מבוקש עד מועד מסוים יש לציין בהודעה או לפנות טלפונית לבירור, ולשקול אפשרות של משלוח בדואר אקספרס בתוספת תשלום.
תוך כמה זמן אני צפוי/ה לקבל את המוצר שהזמנתי?
רוב המוצרים נשלחים מאיתנו תוך 24 שעות מזמן קליטת ההזמנה ע”י המערכת ולכן עלייך לצפות להזמנתך ע”פ הזמנים שהוגדרו לסוג המשלוח שבחרת.
הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכוב באספקת המוצרים מאירועים שאינם בשליטת כגון: שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב והטלפון.

 

כמה יעלה לי המשלוח?
המשלוחים הם ללא עלות אלא אם צוין במפורש אחרת.

 

האם ניתן לבטל, להחזיר או להחליף מוצר?
כן אם מאיזו שהיא סיבה אינך מרוצה מהרכישה אנא צור קשר ב- 0522-444067 .

אפשר להחזיר/להחליף את המוצר תוך 7 ימים מיום קבלתו.

במקרה של החזרה יינתן החזר כספי עם קבלת המוצר בחזרה במצבו המקורי.

 

איך אקבל זיכוי על מוצר שהחזרתי?
אנחנו נזכה אותך תוך 14 ימי עסקים, מיום קבלת המוצר אצלנו בשלמותו.
לאן אני מחזיר/ה את המוצר?
לחנות הסטודיו של טלי ברמת גן. לאחר תאום טלפוני.